Selvbetjening
Mastercard Connect Nordics
My File Transfer
- Send og modtag leverancer
- Vejledning My File Transfer HTTPS &
My File Transfer SFTP dansk / My File Transfer SFTP English - Læs mere og find hjælp
LS Tilmeldingslink
- Dan og del tilmeldingslink til Leverandørservice med dine kunder
- Vejledning
- Læs mere om LS Tilmeldingslink
Ansøgningsportal
Ny aftale
- Opret Leverandørservice-aftale
Kontoændring
- Ændr tilknyttet konto
Forny aftale
- Forny din eksisterende Leverandørservice-aftale
Sådan kommer du i gang med Mastercard Connect Nordics
Kom godt i gang med at bruge Mastercard Connect Nordics ved at læse og bruge vores brugervejledninger. De hjælper dig med at logge på og benytte de mest almindelige funktioner.
Brugervejledninger:
Kom i gang med Mastercard Connect Nordics
- Log ind på Mastercard Connect Nordics med MitID
- Find dine løsninger.
- Favorisér dine løsninger, så de ligger klar på din personlige forside, når du logger ind næste gang.
Opret ny bruger i Mastercard Connect Nordics
- Invitér ny bruger til Mastercard Connect Nordics. Det kan både være en ekstern samarbejdspartner eller en kollega i din virksomhed.
- Aktivér din bruger via et invitationslink.
Administrér bruger i Mastercard Connect Nordics
- Tilføj eller fjern en løsning til en bruger i Mastercard Connect Nordics.
- Slet, suspendér og gendan en bruger.
Access Manager
Som Access Manager i Mastercard Connect Nordics kan du administrere din virksomheds brugere.
Du kan f.eks. tilføje og slette brugere samt give nye brugere adgang til løsninger som BS Web, My File Transfer og BS Kundeportal. Access Manageren kan også selv tilgå de løsninger, som virksomheden har tilknyttet.
Hvis du ikke ved, hvem der er jeres Access Manager, kan du ringe til vores support for at få hjælp på telefonnummer 80 81 07 07.
Ja. Vi anbefaler, at I har mere end én Access Manager i det tilfælde, at vedkommende stopper i virksomheden.
Du kan læse mere om, hvordan en eksisterende Access Manager tilføjer en ny Access Manager på side 22 i vores vejledning – sådan administrerer du brugere
Kontakt vores kundeservice på telefonnummer 80 81 07 07 alle hverdage mellem 09.00-16.00.
Hvad kræver det at logge ind og bruge Mastercard Connect Nordics?
MitID Erhverv tilknyttet virksomhed og en aktiv aftale hos Leverandørservice.
Du skal enten være Access Manager eller være tilføjet som bruger af virksomhedens Access Manager.
For at tilgå den enkelte løsning eller funktionalitet i Mastercard Connect Nordics, skal virksomhedens Access Manager give dig adgang.
Læs mere om, hvordan Access Manageren opretter brugere i Mastercard COnnect Nordics og administrere deres adgange til de enkelte funktionaliteter og løsninger.
LS Tilmeldingslink
Med et webbaseret tilmeldingslink kan dine kunder tilmelde sig Leverandørservice direkte fra din hjemmeside eller en anden kommunikationskanal.
Det er gratis at bruge vores tilmeldingslink.
Log på
Start med at logge på Mastercard Connect Nordics med MitID.
Klik & vælg
Klik på "Leverandørservice B2B direct debit", "Tilmeldingslink" og vælg linktype.
Du kan enten danne et "Standard"-link eller et link "Med kundeoplysninger".
Udfyld & dan
Udfyld data, og vælg, hvordan du vil dele linket i dine kundekanaler.
Linket kan deles som hyperlink. HTML eller QR-kode.
Så kører det!
Nu kan du indsætte dit tilmeldingslink i dine kundekanaler, og dine kunder kan herefter tilmelde sig.
LS Tilmeldingslink med knap
Du kan have en knap, som vist herunder, der leder kunden videre til en webformular.
LS Tilmeldingslink med præ-udfyldt pop-up-løsning
Du kan også have en pop-up-løsning med præ-udfyldt kundedata.
Driftstatus
Vi anbefaler, at du tilmelder dig vores driftsstatus, så du modtager en mail, hvis der skulle være nyheder, driftsforstyrrelser eller lignende, der vedrører din brug af BS Kundeportal.
Du kan tilmelde dig mailservicen direkte på vores driftstatusside, som du finder
Kontaktformularer
Ønsker du at foretage ændringer af din Leverandørservice-aftale, eller har du spørgsmål til specifikke funktionaliteter, kan du kontakte os via vores kontaktformularer.
Læs mere under menupunktet ’Administrér’, hvor du kan finde netop den funktionalitet og tilhørende kontaktformular, som din ændring vedrører.