Administrér din aftale
Her håndterer du din aftale og finder overblik samt beskrivelser og guides til at oprette, ændre eller forny din aftale om Leverandørservice.
Du kan desuden finde information om, hvordan du eftersender dokumentation, ændrer kontaktoplysninger eller skifter dataleverandør på din eksisterende aftale.
Aftalegrundlag
Leverandørservice er underlagt de til enhver tid gældende regler for kreditorer i Leverandørservice, der er en del af aftalegrundlaget.
Regler tilpasses løbende med varsling i henhold til vores bestemmelser.
Opret/tilføj
Hvis du skal tilføje et LS-kreditornummer eller vil oprette dig som ny kunde, skal du gøre det via vores ansøgningsportal. Her skal du logge ind med MitID Erhverv og følge vejledningen.
Før du logger ind, bør du forholde dig til nedenstående tjekliste, da den indeholder noget af den dokumentation, du skal have ved hånden for at kunne gennemføre din ansøgning.
Afhængig af din virksomhedsform, er der forskellige krav til dokumentation i forbindelse med hvidvasklovgivningen, som du kan læse mere om her.
Tjekliste:
- CVR-nummer
- MitID Erhverv – har du ikke allerede et MitID Erhverv, kan du bestille det her
- Fuldmagt (hvis du ikke er tegningsberettiget)
- Underskriveres e-mailadresser
- CPR-nummer på alle ejere, direktion eller bestyrelsesmedlemmer
- Kopi af pas fra ejere (ved f.eks. navne- og adressebeskyttelse)
- Dansk registrerings-- og kontonummer for nuværende afregningskonto
- Dataleverandørnummer på samarbejdspartner (oftest CVR-nummer), hvis du ikke bruger eget ERP-system.
Kontoændring
Har din virksomhed skiftet bank eller fået ny konto til brug for Leverandørservice, skal du lave en kontoændring via vores ansøgningsportal. I tjeklisten finder du, hvad du skal bruge.
Afhængig af din virksomhedsform, er der forskellige krav til dokumentation i forbindelse med hvidvasklovgivningen, som du kan læse mere om her.
Tjekliste:
- LS kreditornummer for relateret konto
- Registrerings- og kontonummer for afregningskonto
- MitID Erhverv
- Fuldmagt (hvis du ikke er tegningsberettiget)
- Underskriveres e-mailadresser
- CPR-nummer på alle ejere, direktion eller bestyrelsesmedlemmer
- Kopi af pas fra ejere (ved f.eks. navne- og adressebeskyttelse)
- Dansk konto- og registreringsnummer fra ny afregningskonto og evt. gebyrkonto
Forny
Hvis du er blevet bedt om at forny din aftale med os, skal du logge på Ansøgningsportalen. Herfra kan du ansøge om at forny din aftale med Leverandørservice. Du skal løbende forny og dermed opdatere din aftale for at leve op til krav stillet i forbindelse med hvidvaskloven.
Før du logger ind, bør du forholde dig til tjeklisten, da den indeholder noget af den dokumentation, du skal have ved hånden for at kunne gennemføre din ansøgning.
Afhængig af din virksomhedsform, er der forskellige krav til dokumentation i forbindelse med hvidvasklovgivningen, som du kan læse mere om her
Tjekliste:
- LS kreditornummer for relateret konto
- Registrerings- og kontonummer for afregningskonto
- MitID Erhverv
- Fuldmagt (hvis du ikke er tegningsberettiget)
- Underskriveres e-mailadresser
- CPR-nummer på alle ejere, direktion eller bestyrelsesmedlemmer
- Kopi af pas fra ejere (ved f.eks. navne- og adressebeskyttelse)
- Konto- og registreringsnummer fra afregningskonto
Eftersend dokumentation
Er du blevet bedt om at eftersende dokumentation i forbindelse med oprettelse, ændring eller fornyelse af din aftale, kan du gøre det via kontaktformularen.
Ændring af kontaktoplysninger for kontaktperson
Som kreditor i Leverandørservice har du pligt til at opdatere oplysninger om jeres kontaktperson.
Er der sket ændringer i, hvem der skal være kontaktperson for jeres Leverandørservice-aftale, eller har kontaktpersonen skiftet navn eller mailadresse, kan oplysningerne ændres i denne kontaktformular.
Skift dataleverandør
Ønsker du at skifte dataleverandør på din aftale, skal du udfylde denne kontaktformular.
Medmindre dit ERP-system kræver, at din software-udbyder står som dataleverandør på aftalen, skal dit CVR-nummer fremgå som dataleverandørnummer. Har du ikke et dataleverandørnummer, skal du oprette en dataleverandøraftale her.
Hav venligst de listede ting fra tjeklisten klar.
Tjekliste:
- CPR-nummer
- Kontaktpersons navn, e-mail og telefonnummer
- Dataleverandørnummer
- Kopi af administrationsaftale/fuldmagt (vedhæft)
- Returadresse på indbetalingskort
Opsig din opkrævningsaftale
Vil du opsige din opkrævningsaftale med Leverandørservice, skal du udfylde denne kontaktformular.
Tegningsberettiget for virksomheden kan opsige betalingsaftalen. Hvis du ikke er tegningsberettiget, kan du udfylde og vedlægge denne fuldmagt.